Retourbeleid
Retourneren
Wettelijk heb je als klant recht op 14 dagenbedenktijd na het bestellen van een product uit onze webshop. Hoewel de retourkosten hierbij voor jou zijn, werken wij dus netjes mee aan retourneren binnen dit tijdsbestek, tenzij we een product voor je op maat hebben gemaakt. Ook kunnen wij kosten in rekening brengen wanneer het geretourneerde product beschadigd of vies is. Bij beschadigd geleverde producten lossen we deze problemen in goed overleg op. We controleren onze producten uitvoerig voor verzending en pakken deze vervolgens veilig in, als er schade wordt opgelopen tijdens transport wordt dat door ons opgepakt met de vervoerder.
Stap-voor-stap
Retourneer je pakket gemakkelijk door de volgende stappen te volgen:
- Neem contact met ons op om de retour aan te melden. Vermeld hierbij ook de reden van retournering. Je mag ook het Modelformulier voor ontbinding hiervoor gebruiken. Als je product beschadigd of incompleet is, zoeken we samen naar een goede oplossing.
- Stuur je bestelling in de originele verpakking terug naar ons retouradres. Stop hierbij een briefje met je gegevens (naam, adres, factuurnummer) in het pakket.
- Geef je pakket af bij een postkantoor naar keuze. Doe dit binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven het product te retourneren. Let op: de retourkosten zijn (indien het product niet beschadigd geleverd is) voor jouw rekening. Als het alleen mogelijk is om een product zakelijk te versturen (bijvoorbeeld een zeer groot product), regelen wij het vervoer, maar zijn de kosten hiervoor alsnog voor jou.
- Na ontvangst van het pakket ondernemen wij binnen 3-5 werkdagen actie. Wanneer een retournering verder moet worden onderzocht (bijvoorbeeld bij beschadigde onderdelen), houden wij je op de hoogte van de status van je retournering.